Użyj naszego inteligentego systemu do diagnozy potrzeb
EU

     
     
     

Dziękujemy za wysłanie wiadomości

Odezwiemy się najszybciej, jak to możliwe

Huslog to domo-logika. Marka kieruje się podstawową zasadą Dietera Ramsa: "less is more, but better" i podąża za filozofią marki Braun, polegającą na ograniczaniu zbytku. W Huslog koncentrujemy się na produkcie i jego funkcjonalności. Marka oferuje inteligentną elektronikę użytkową i sprzęt gospodarstwa domowego. Minimalizm w brandingu i opakowaniach nie dąży do tego by przyciągać, lecz informować użytkownika. Pomóc mu wybrać i kupić dobrze, jeśli produkt do niego pasuje.

 

  • Kraków
    2020
  • Zrealizowane usługi:
    brand value proposition
    creative brand idea
    branding design
    packaging design

Na rynku konsumenckim można zaobserwować trend "mass premium".

Ten nowy segment rynku inspiruje powstawanie coraz to nowych marek. Marki mass-premium pozornie oferują lepszą jakość, ale w większości przypadków ta wyższa jakość oznacza raczej lepszy wygląd niż lepszy produkt.

W huslog dążymy do czegoś zupełnie przeciwnego - do marki, która oferuje inteligentny, wielofunkcyjny, trwały sprzęt RTV i AGD w bardzo skromnym opakowaniu i za odpowiednią cenę. Huslog podąża za filozofią marki Braun, która zakłada "redukcję zbędnych, krzykliwych detali i ozdób". Hasło huslog to skrót od "house-o-logic". Branding i opakowania nie mają przyciągać, lecz informować klientów. Pomóc im dokonać właściwego wyboru. 

Jesteśmy dumni z tego złożonego, a zarazem minimalistycznego projektu.

Każdego dnia, podczas zakupów, jesteśmy otoczeni natarczywą reklamą i zachętą do kupna kolejnego produktu, którego tak naprawdę nie potrzebujemy. Tworząc proste, ale bardzo treściwe opakowania, wspieramy zrównoważoną konsumpcję. Wierzymy również, że przejrzystość i uczciwość w opakowaniach oraz zawartych w nich informacjach, to jedyny sposób, aby spełnić oczekiwania klientów w zakresie etyki marki.

opis widoku 1

opis widoku 3

opis widoku 4

opis widoku 5

 
Skip to content