Użyj naszego inteligentego systemu do diagnozy potrzeb
EU

     
     
     

Dziękujemy za wysłanie wiadomości

Odezwiemy się najszybciej, jak to możliwe

Rozwój rynku

Koncepcja kreatywna brandingu marki

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat strategii marek?

Cel:

Stworzenie nowej marki, odświeżenie istniejącej, repozycjonowanie czy wejście na nowe rynki. Branding marki to poważne zadanie, którego nie powtarza się co roku. Dlatego zamierzenia biznesowe, założenia strategiczne, styl komunikacji i jakość graficzną należy połączyć w koncepcji kreatywnej na branding, by prze wdrożeniem poddać testom.

Prace nad koncepcją brandingu zawierają m. in. analizę identyfikacji wizualnej konkurencji, analiza kolorystyczną (wpływ kolorów na odbiór marki w danej branży i segmencie rynku), analizę potrzeb dotyczących stosowania identyfikacji wizualnej, określenie odbiorców, określenie pożądanego sposobu postrzegania, 2 propozycje logo, brand DNA, wzory materiałów promocyjnych i akcydensowych. Projekt jest dokumentowany w postaci Brandbooka.

Dodatkowe korzyści

  • identyfikacja wizualna spełniająca założenia marki
  • wzory materiałów promocyjnych i inspiracje wdrożenia
  • brand book

  • opracowanie identyfikacji wizualnej dopasowanej do założeń marki i komunikacji
  • opracowanie komunikacji wizualnej marki ułatwiającej zapamiętywalność
  • budowanie określonego wizerunku i skojarzeń z marką

  • rekomendacje strategiczne opracowane przez zespół strategów marki
  • co tygodniowe spotkanie statusowe z prezentacją wyników prac
  • spotkania warsztatowe zespołów klienta i Ergo Design

  • 4 sprinty projektowe
  • 1 dzień warsztatowy

Powiązane usługi:

Przykłady realizacji:

Skip to content