Użyj naszego inteligentego systemu do diagnozy potrzeb
EU

     
     
     

Dziękujemy za wysłanie wiadomości

Odezwiemy się najszybciej, jak to możliwe

Rozwój rynku

Koncepcja kreatywna komunikacji marki i produktu

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat strategii marek?

Cel:

Prace nad strategią komunikacji opieramy na modelu SOSTAC. Zakres prac obejmuje m. in. analizę sytuacji wyjściowej, czyli wewnętrzny i zewnętrzny audyt działań oraz analizę konkurencji, określenie celów biznesowych podejmowanych działań, analizę linii komunikacyjnych i kanałów komunikacji, określenie szczegółowych celów dla kanałów komunikacji i taktyki działań, zaprojektowanie kluczowych komunikatów.

Dodatkowe korzyści

  • opracowanie strategii w modelu SOSTAC
  • opracowanie kluczowych komunikatów
  • ułożenie planu dalszych działań

  • opracowanie strategii komunikacji realizującej cele sprzedażowe i wizerunkowe marki
  • plan komunikacji w kluczowych kanałach
  • określenie budżetu, harmonogramu, zasobów i planu realizacji strategii
  • określenie narzędzi i częstotliwości pomiaru oraz planu ewaluacji strategii

  • rekomendacje strategiczne opracowane przez zespół strategów marki
  • praca na podstawie researchy i raportach branżowych
  • co tygodniowe spotkanie statusowe z prezentacją wyników prac
  • spotkania warsztatowe zespołów klienta i Ergo Design

  • 7 sprintów projektowych
  • 3 dni warsztatowe

Powiązane usługi:

Przykłady realizacji:

Skip to content