Użyj naszego inteligentego systemu do diagnozy potrzeb
EU

     
     
     

Dziękujemy za wysłanie wiadomości

Odezwiemy się najszybciej, jak to możliwe

Rozwój rynku

Warsztat definiujący grupy docelowe i ich potrzeby

Warsztat, którego celem jest wypracowanie odpowiedzi na pytania: kto jest odbiorcą moich produktów i usług? Na jakie grupy dzielą się moi klienci? Jakie mają cele, potrzeby? Czy moja ofert na nie odpowiada?

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat strategii marek?

Cel:

Nawet jeśli znasz swoich klientów, zawsze warto poznać ich na nowo. Analizę grup docelowych warto przeprowadzić przed każdym większym projektem w firmie. Ludzie się zmieniają, rynek także.

Chętnie pomożemy Ci w analizie trendów, definiowaniu kryteriów, znalezieniu insightów które mogą okazać się początkiem innowacji. Stworzymy praktyczną charakterystykę grup docelowych, która będzie pomocna w projektach rozwoju, marketingu i sprzedaży.

Dodatkowe korzyści

  • wspólne zdefiniowani i charakterystyka grup docelowych
  • audyt marki pod kątem adekwatności do grup docelowych
  • ułożenie planu rekomendowanych działań

  • analiza trendów konsumenckich
  • zdefiniowanie grup docelowych, podział, charakterystyka, analiza potrzeb
  • analiza adekwatności wartości i komunikacji marki do grup docelowych

  • zagadnienia przepracujemy w ciągu jednego dnia
  • wykorzystamy metodykę Service Design oraz nasze autorskie narzędzia
  • warsztat z udziałem zespołu klienta oraz ekspertów Ergo Design

  • przeprowadzimy 1 dzień intensywnego warsztatu
  • spotkanie dyskusyjne z podsumowaniem wniosków i rekomendacji

Powiązane usługi:

Przykłady realizacji:

Skip to content