Użyj naszego inteligentego systemu do diagnozy potrzeb
EU

     
     
     

Dziękujemy za wysłanie wiadomości

Odezwiemy się najszybciej, jak to możliwe

Rozwój rynku

Warsztat analityczny pozycjonowanie marki i konkurencja

Warsztat, którego celem jest wypracowanie odpowiedzi na pytania: w jaki sposób moja marka jest nowa i unikalna? W jaki sposób wyróżnia się na rynku? Które atrybuty są ważne dla użytkowników? To podstawy do zbudowania skuteczne strategii odróżnienia się od konkurencji i zajęcia pozycji lidera.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat strategii marek?

Cel:

Chętnie zbadamy, gdzie względem konkurencji i liderów branży znajduje się Twoja marka. Zdiagnozujemy jej strategię konkurowania i tworzenia wartości dla użytkowników.

Czy jesteś innowatorem czy naśladowcą? Czy jesteś w stanie zwiększyć sprzedaż poprzez komunikację i innowacje marketingowe, czy rozwój oferty i innowacje produktowe? W trakcie warsztatu zdiagnozujemy, które podejście jest właściwe dla Ciebie.

Dodatkowe korzyści

  • wspólna analiza pozycji konkurencyjnej klienta
  • rekomendacja właściwej strategii konkurowania
  • ułożenie planu dalszych działań

  • audyt pozycjonowania marki klienta
  • audyt najbliższej konkurencji i liderów branży
  • analiza map pozycjonowania
  • rekomendacje dotyczące strategii konkurowania i dalszych kroków

  • zagadnienia przepracujemy w ciągu jednego dnia
  • wykorzystamy metodykę Design Thinking oraz nasze autorskie narzędzia
  • warsztat z udziałem zespołu klienta oraz ekspertów Ergo Design

  • przeprowadzimy 1 dzień intensywnego warsztatu
  • spotkanie dyskusyjne z podsumowaniem wniosków i rekomendacji

Powiązane usługi:

Przykłady realizacji:

Skip to content